Marka WINIARY podjęła współpracę z Euro RSCG Sensors

Marka WINIARY wybrała nową agencję strategiczną, świadczącą usługi public relations. W drodze przetargu została nawiązana współpraca z agencją Euro RSCG Sensors.

Do zadań Euro RSCG Sensors należeć będzie strategiczne doradztwo w zakresie bieżących działań komunikacyjnych oraz prowadzenie biura prasowego dla marki WINIARY. – Do wyboru Euro RSCG Sensors przekonały nas przede wszystkim kreatywne i innowacyjne działania zaproponowane przez agencję, które dobrze wpisywały się w strategię marki WINIARY – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, Marketing Manager w Nestlé Polska.

Agencja odpowiada za działania public relations związane z budowaniem wizerunku marki na polskim rynku, m.in. kontakty z mediami, organizację konferencji prasowych oraz PR produktowy.

 

***

WINIARY to marka, która od 70-ciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek.